Nejčastěji kladené otázky

Jak dlouho budeme na svou objednávku čekat?

Samozřejmě děláme, co je v našich silách, aby jste své balíčky obdrželi co nejdříve. Přijaté objednávky tedy odcházejí nejpozději druhý den od zadání. Následně už je doba doručení na dopravci, co jste si vybrali. Dodání po České republice trvá doručení 1-2 dny, na Slovensko  obvykle 3-5 dní.

V KTERÝCH MĚSTECH LZE ZBOŽÍ PŘEVZÍT OSOBNĚ?

Možnost vyzvednout si balíček osobně je prostřednictvím poboček Zásilkovny nebo České pošty , které mají svá výdejní místa v podstatě ve všech malých i velkých městech. Kompletní nabídku výdejních míst uvidíte v závěru své objednávky, nebo si jej můžete prohlédnout přímo na jednotlivých stránkách dopravce.  

JAK JE TO S LIMITOVANOU EDICÍ, SKUTEČNĚ UŽ TRIKA NIKDY NEBUDOU?

Nebudou, už nikdy! To je ale na tom to krásné. Přece nechcete nosit něco, co nosí každý druhý. Trika, která dáváme do limitek, tak pečlivě vytváří naši jedineční designéři právě s vědomím toho, že tvoří trika pouze pro pár z vás. Vždyť je přece super to, že máte něco, co už nikdy nikdo mít nebude. Takže neváhat a nepromeškat termín, dotisky nebudou.

NEDAŘÍ SE MI OBJEDNAT ZBOŽÍ PŘES VÁŠ INTERNETOVÝ OBCHOD, CO MÁM DĚLAT?

Problém určitě společně vyřešíme, nemusíte se bát. Jednoduše nás kontaktujte přes live chat vpravo dole, na emailu info@trikator.cz a nebo volejte na +420 739 385 023.

CHCI SI OBJEDNAT TRIČKO, ALE NENÍ SKLADEM. CO MÁM DĚLAT?

Čas od času se může stát, že díky zvýšenému zájmu, vás zákazníků, některý produkt vyprodáme. V tomto případě vždy zveřejníme předpokládané datum opětovného naskladnění triček na stránce konkrétního produktu. Stačí si nastavit hlídání (odkaz Není tvoje tričko na sklade pod výběrem velikostí) a jakmile tvé tričko naskladníme, budeme tě informovat :-)

KDE NAJDU TABULKU VELIKOSTÍ? BUDE MI TRIKO?

Velikostní tabulky jednotlivých modelu jsou vždy uveřejněny přímo na stránce konkrétního produktu. Vždy je lepší tabulku pro jistotu kontrolovat, přeci jen není tričko jako tričko. Máte-li jinde L u nás to může být trochu jinak. Abychom vám to zjednodušili, tak u každého produktu najdete to, jaké míry má náš model/ka, který/á má triko na sobě.

Z JAKÉHO MATERIÁLU JSOU VAŠE TRIČKA?

Všechna naše trička jsou vždy vyrobena z kvalitních a stálých materiálů. Převážná většina námi nabízených  triček je vyráběna ze 100% bavlny. Bavlna je vždy předepraná, ne to neznamená, že jsou trička použitá. Bavlna je předepírána jen proto, aby byla trička velikostně stálá - prakticky se tedy při vašem praní za předpokladu dodržení doporučené teploty trička nesrazí. Naše materiály jsou vždy přírodní a zdravotně nezávadné.

CHTĚL BYCH VRÁTIT ZBOŽÍ A DOSTAT ZPĚT SVOJE PENÍZE, JE TO MOŽNÉ?

Určitě. U nás máš na vrácení zboží 14 dnů. Chápeme, že ne vždy musí zboží odpovídat vašim představám, přeci jen se jedná o nákup po internetu. Ať už je důvod vrácení zboží jakýkoliv, žádný strach, peníze vrátíme. Stačí zaslat zboží zpět na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete na druhé straně dodané faktury. Zboží můžete vrátit do 30dnů od zakoupení, musí být nenošené, nepoškozené a nevyprané. Peníze  budou vráceny na tvůj bankovní účet.

JAKÝM ZPŮSOBEM U VÁS MOHU ZAPLATIT ZA SVOJI OBJEDNÁVKU?

To záleží jen a pouze na vašem výběru. Zaplatit se u nás dá všemi legálními způsoby. Máme ještě jednu specialitku a tou je odložená platba. Takže nemusíte platit hned, ale až po tom, co triko zkusíte a uvídíte, jak se v něm budete cítit. Platit můžete i hotově na dobírkou  v případě vyzvednutí na pobočkách Zásilkony nebo České pošty.  

JAKÁ JE KORESPONDENČNÍ ADRESA TRIKATOR.CZ?

TRIKATOR.CZ s.r.o. Žirovnická 3133/6 106 00 Praha 10   Tato adresa slouží ke korespondenci a reklamaci zboží.  

JAKÁ JE CENA DOPRAVY?

Ceny dopravného začínají na 59 Kč. Všechny ceny dopravného a možnosti přepravy nalezneš na této stránce , kde jsou podrobně rozepsány jednotlivé možnosti včetně cen.

ZAPLATÍME STEJNÉ POŠTOVNÉ PŘI OBJEDNÁNÍ VÍCE KUSŮ ZBOŽÍ?

Samozřejmě! Ať už si objednáváte jedno a nebo sto triček, vždy zaplatíte pouze jedno dopravné, vycházející z našeho ceníku. Navíc při objednávce nad 1000 Kč máte dopravu zcela zdarma!

POSÍLÁTE ZBOŽÍ I NA SLOVENSKO?

Ano, posíláme! Ani bratia ze Slovenska tedy nepřijdou zkrátka. Cena poštovného již od 2,10 eura. Více informací o dopravě na Slovensko naleznete na zde.

MŮŽEME SLEDOVAT TRASU MÉHO BALÍČKU, KTERÝ JSTE MI ODESLALI?

Samozřejmě můžete. Pokud využijete dopravy přes Českou poštu, na email vám ke každé objednávce automaticky pošleme speciální odkaz, který vám umožní sledovat cestu vašich balíčků. Budete tak přesně vědět, kdy balíček dorazí. U dalších přepravních metod na možnosti sledování balíčku pracujeme.

JAKÁ JE ZÁRUKA NA VAŠE ZBOŽÍ?

Na všechno zakoupené se ze zákona vztahuje záruka 2 roky, výjimkou jsou mechanická poškození.